موفقیت را تجربه نکنید مشاهده کنید

در اینجا مقالات کاملا عملی در مورد موفقیت را با هم بررسی می کنیم

موفقیت را تجربه نکنید مشاهده کنید

در اینجا مقالات کاملا عملی در مورد موفقیت را با هم بررسی می کنیم

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نگاه متفاوت

قانون جذب چگونه کار می کند ؟

قانون جذب و کارکرد آن

آنچه که باید به آن خیلی توجه کنیم ، این است که:

 

قانون جذب ، بطور مستقیم بر روی آرزوهای انسان تمرکز دارد

 

و قانونی است که در پی آن انسان می تواند به آرزوهای خودش برسد.

 

برای این که انسان به کارآمدی قانون جذب برسد ، نیاز بدارد که بداند قانون جذب چگونه روی آرزوها و خواسته های انسان تمرکز می کند و بهترین ها را فراهم می کند.

 

در این جا نیاز داریم که علمی تر قضیه ی قانون جذب را بررسی کنیم.

 

قانون جذب و ارتعاشات

 

قانون جذب ، نشات گرفته از قانونی به نام قانون ارتعاش است.

 

قانون ارتعاش :

 

قانونی است که توسط فیزیکدانان کشف شده است و سپس دانشمندان حوزه ی علم روانشناسی و همچنین استادان انگیزشی از آن قانونی استخراج کرده اند که به قانون جذب شهرت دارد.

 

حال سوال این جاست که قانون ارتعاش چیست ؟

 

از نگاه فیزیکدانان ، تمام جهان متشکل از انرژی هایی است که توسط فرکانس ها به یکدیگر متصل هستند و با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

 

اگر بخواهیم یک مثال عینی بزنیم ، می توانیم به یک جعبه ی تقسیم برق اشاره کنیم. اگر دنیا را یک جعبه ی تقسیم فرض کنیم ، می توانیم این تصویر ذهنی را برای خود بسازیم که انرژی های موجود در دنیا حکم همان انرژی الکتریسیته را در جعبه ی تقسیم برق دارند که از طریق سیم هایی به هم متصل هستند.

 

این نمونه ی کوچک دقیقا مدل مینیمالی از دنیایی است که ما در آن زندگی می کنیم.

 

دیگر نکته ای که باید بدان آگاهی پیدا کنید ، این است که همانطور که می دانید ، انرژی هیچگاه از بین نمی رود و تنها از صورتی به صورت دیگر تبدیل می شود و این جاست که قانون جذب شکل می گیرد.

 

قانون جذب و انرژی

 

قانون جذب با استفاده از این اصل که سراسر جهان هستی دارای انرژی هایی است که همیشه در حال آمد و شد هستند و با یکدیگر در اتصال هستند و هیچگاه نیز پایان نخواهند و تنها از صورتی به صورت دیگر منتقل می شوند ، بنای اعتقادی خودش را بیان می کند.

 

قانون جذب به ما این شمای کلی را میدهد که :

 

ما می توانیم با ارسال یک انرژی ، بعنوان مثال یک خواسته و یا یک آرزو با یک دید مثبت ، یک حرکت و یک ارتعاش در دنیا ایجاد کنیم و آنگاه این ارتعاش به کمک دیگر انرژی های عظیم در جهان هستی ، تغییر صورت و فرم داده و در قالب انرژی های بازگشتی به ذهن ما ، ما را به سمت رسیدن به آنچه که می خواهیم هدایت کند.

 

در واقع هر چیزی در دنیا فرکانس و بسامد خاص خودش را دارد. اگر شما ثروت می خواهید ، اگر شما عشق می خواهید ، اگر شما قصد رسیدن به آرامش را دارید ، تنها کافیست که ارتعاش لازم را ایجاد کنید و آنگاه انرژی های لازم برای رسیدن به آنچه که می خواهید را از دنیا جذب کنید.

 

قانون جذب و خواسته ها

 

مهم ترین اصل و مهم ترین نکته در قانون جذب این است که ما موج و فرکانس خواسته ی مان را پیدا کنیم ،

 

چرا که ما هر چیزی که می خواهیم ، از ثروت تا آرامش ، انرژی و بسامد آن در دنیا وجود دارد

 

و این تنها ماییم که باید خود را در مسیر دریافت این انرژی ها بگذاریم و بر روی موج آن سوار شویم و این امکان پذیر نیست مگر این که ما بخواهیم و این خواسته ی ماست که ما این فرکانس را در جهان ایجاد می کند و ما را به خواسته هایمان می رساند.

 

اما نکته ی مهمی این وسط وجود دارد و این است که خواسته ی ما باید بسیار مشخص و معین باشد

 

و اینکه خواسته ی ما برای رسیدن به فرکانس انرژی های دنیا باید بسیار همراه با انرژی های مثبت از سمت ما باشد.

 

انرژی دنیا به هیچ وجه اینطور نیست که فقط خواسته ی ما را دریافت کند و سپس بدون هیچ عملی و یا بدون هیچ تفکر مثبتی ما را به آنچه که می خواهیم برساند.

 

بلکه قانون جذب نیز اساس کار خود را دارد و ما باید برای رسیدن به خواسته هایمان و استفاده از آن ها با اساس این قانون آشنا باشیم.

 

راز کائنات و اساس قانون جذب

بسیاری از افرادی که به قانون جذب آشنایی دارند و یا چیزهایی در باب آن شنیده اند ، با این اشتباه روبرو اند که فکر می کنند ، قانون جذب تنها خواستن یک آرزو و یا یک خواسته است و هیچ نیازی به تلاش و یا تکاپو در جهت رسیدن به آن خواسته وجود ندارد.

 

نخیر ، به هیچ وجه اینطور نیست. بگذارید خیالتان را راحت کنم ، هیچ چیز در دنیا به جز با تلاش و تکاپو برای رسیدن به آن ، میسر نمی شود. اما قانون جذب می تواند مسییر رسیدن به خواسته ای را که دارید هموار کند.

 

قانون جذب و قانون جهان

 

در واقع قانون جذب به شما این امکان را میدهد که با استفاده از انرژی هایی که خودتان به جهان وارد می کنید و با استفاده از دیدگاه ها و احساسات مثبتی که شما به دنیا ارائه میدهید ، مسیر رسیدن به خواسته هایتان را هموار کنید.

 

پس باید این نکته را بیاموزیم که اساس قانون جذب بر دو چیز استوار است :

 

نخست: خواسته هایمان

 

 دوم : احساسات و تمامی افکاری که نسبت آن خواسته داریم.

 

در باب خواسته ها و آرزوهایمان تکلیفمان روشن است.

 

همه ی ما انسان ها می دانیم که چه می خواهیم و می دانیم که چه خواسته هایی در ذهن داریم .

اما اگر احساس می کنید که هیچ شمای روشنی از خواسته هایتان ندارید ، باید روی این نکته نیز کار کنید و هدف گذاری های درست و دقیق داشته باشید .

چرا که برای هر خواسته ای ، برای هر چیزی که بخواهید ، یک فرکانس مشخص در دنیا وجود دارد و کلی گویی ، شما را دچار سردرگمی و دنیا را دچار عدم انتخاب صحیح برای سوار کردن شما بر روی موج و فرکانس انرژی خواسته ی مورد نظر شما می کند.

پس اولین نکته این است که دقیق و درست هدف گذاری کنید و اگر هدف گذاریتان را از پیش درست انجام داده اید و خواسته و رویایی که در ذهن دارید ، کاملا برای شما روشن است ، می توانید روی گام بعدی تمرکز کنید.

 

گام بعدی این است که روی ذهنتان کار کنید .

 

روی احساساتی که از شما نشات می گیرند کار کنید.

 

در تعریف قانون جذب به این نکته اشاره کردیم که:

همه ی ما بطور کلی دو دسته از تفکر ، احساسات و باورهای ذهنی را داریم.

تفکر مثبت

تفکر منفی.

 

حال شما باید برای رسیدن به آنچه که می خواهید ، تفکر مثبت را در خودتان نهادینه کنید.

 

تفکر مثبت در قانون جذب

 

اما سوال اصلی این است که چطور با استفاده از اساس قانون جذب ، تفکر مثبت و ذهنیت مثبت برای رسیدن به آنچه که می خواهیم به آن برسیم ، اعمال کنیم ؟

 

برای این کار ما نیاز به آن داریم که یک فیلتر ذهنی برای خودمان تعبیه کنیم.

اگر نگاهی به نظریات و آموزه های اساتید قانون جذب داشته باشیم و یا کتاب های آن ها را مرور کنیم ، به این نتیجه می رسیم که :

همه ی اتفاقاتی که در اطراف ما رخ میدهند. همه ی آنچه که ما می گوییم و همه ی آنچه که ما می شنویم و در یک نگاه کلی ، هر آنچه که ما بدان فکر می کنیم و در معرض دید ماست ، روی تفکر ما تاثیر می گذارند.” .

 

پس ما برای آنکه یک ذهنیت خوب و یک تفکر مثبت را در خودمان ایجاد کنیم ، باید ابتدا تفکرات منفی وهر آنچه که ذهن ما را به سمت احساسات منفی هدایت می کند ، را از خودمان دور کنیم.

 

از این رو ما نیاز داریم که برای خودمان یک فیلتر ذهنی طراحی کنیم. فیلتری که ما را نسبت به همه ی گفته ها و شنیده ها ، احساسات و هر آنچه که صفت منفی را با خودشان دارند ، مقاوم کند.

 

حال بیایم و یک نتیجه گیری انجام بدهیم.در ادامه شما با نتیجه ی تمامی سخن های ما در قالب ” راز کائنات ” روبرو خواهید شد.


ادامه : محمدرضا تیموری

 

  • محمد رضا تیموری